expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Translate

9 Ιουλίου 2013

REVIEW : GOLDEN ROSE COSMETICS

Καλησπέρα κοριτσάκια μου!
Βρίσκομαι στην Perpignan της Γαλλίας... βρήκα λίγο χρόνο και είπα να ανεβάσω ένα post αν προλάβω θα ανεβάσω και κάποια στιγμή φωτογραφίες στην σελίδα μου στο facebook!!! Είναι υπέροχα!

Πριν από κάποιες εβδομάδες είχε την καλοσύνη η Londessa I.Τερπουϊκίδης & Υιοί Α.Ε.Ε να μου στείλει κάποια από τα προϊόντα της για να τα δοκιμάσω.
Η Londessa I.Τερπουϊκίδης & Υιοί Α.Ε.Ε ,ιδρύθηκε το 1988 στην Καβάλα και είναι αποκλειστικός εισαγωγέας των παρακάτω εταιριών.





Τα προϊόντα που έλαβα εγώ είναι από την σειρά καλλυντικών της GOLDEN ROSE και ήταν τα εξής:



  • Terracotta Blush-On no.01
  • Terracotta Eyeshadow Duo no.307
  • Lipstick with Vitamin E no.53
  • Lapitak Hand & Foot Care Cream
  • Rich Color One step nail lacquer no.08
Ας ξεκινήσω με το υπέροχο κραγιόν που έλαβα.

>Golden rose Lipstick with vitamin E no.53 
Κραγιόν με βιταμίνη Ε , σε μία φοβερή κόκκινη ( με ροζ τόνους )απόχρωση με υπέροχη απόδοση χρώματος και μεγάλη διάρκεια.Για την  ακρίβεια είναι ένα από τα λίγα κραγιόν που μένουν για αρκετές ώρες στα χείλη μου.  Το λατρεύω ... και βέβαια το έχω πάρει μαζί μου!!!!



Συσκευασία : 4,2gr  /   Τιμή : 3,00  /  Βαθμολογία : 10/10


> Golden rose terracotta eyeshadow duo no.307
Σκιά terracotta / baked λοιπόν , σε ροζ & γαλάζια απόχρωση με γκλίτερ για λαμπερές εμφανίσεις!
Με υπέροχη απόδοση χρώματος και υφή!
Αυτό που μου άρεσε επίσης από την σκιά είναι ότι δεν αφήνει υπολείματα να πέσουν από το πινέλο.


Είχα τραβήξει και φωτογραφία να ανεβάσω αλλά ήταν από το ipad γιατί ξέχασα την φωτογραφική στην κεφαλονιά και επειδή ήταν κοντινή ήταν χάλια . οπότε σε επόμενο ποστ!

Συσκευασία : 2,5gr  /   Τιμή : 3,00  /  Βαθμολογία : 9/10


> Terracotta Blush-on no.01
Φοβερή ανοιχτή απόχρωση . Εγώ το χρησιμοποίησα ώς highlighter λόγω του ανοιχτού χρώματος της αλλά σε άλλες αποχρώσεις είναι ένα φοβερό ρουζ!Ωραία απόδοση χρώματος και διάρκεια. Απλά φοβερό.


Συσκευασία : 4,5gr  /   Τιμή : 8,90  /  Βαθμολογία : 10/10


> Rich Color One step nail lacquer no.08
Βερνίκι σε ροζ απόχρωση , εύκολη εφαρμογή χάρη στο βουρτσάκι του . Το χρώμα υπέροχο...!! αφού είναι ροζ!!!!





Συσκευασία : 10,5ml  /  Τιμή : 2,00  /  Βαθμολογία : 9/10


Εδώ μπορείτε να βρείτε τα site της εταιρίας :

   


Έχεις χρησιμοποιήσει προϊόντα της Golden Rose ? πως σου φάνηκαν? 
άφησε μου ένα σχόλιο!


Ευχαριστώ για την ανάγνωση !
Τα λέμε την επόμενη φορά 

 

*pr samples* 

1 σχόλιο :

  1. Κυριως αγαπω τα βερνικια νυχιων της! Πολυ οικονομικα και αξιολογα για την τιμη τους!

    http://ellakibeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μην ξεχάσεις να πάρεις μέρος στον διαγωνισμό αν δεν έχεις πάρει ήδη μέρος!! :)
Καλή επιτυχία!!